osciloskop

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Květen 8 00:27:28 CEST 2024

No, to záleží na tom, co člověk dělá.
Já mám také tendenci pohlížet na věci digitálně, ale kupříkladu na
současném projektu toho GPS disciplinovaného Rb standardu mně kolega
Valuch docela přesvědčivě vyškolil v tom, že většina digitálních chyb má
původ ve špatném analogovém návrhu.
Od blbě udělaného napájení až po chybnou volbu fázového komparátoru.
Docela jsem se styděl,když moje školácké chyby obratem našel, ale jsem
za to rád. Protože se mohu poučit a nejsem (doufám) až takový blbec,
abych stejnou chybu dělal dvakrát...

Zdraví PavelK