osciloskop

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 7 23:55:03 CEST 2024

Tak to já ho mám v té skříni skoro furt.
Většinou si dovedu představit, co tam uvidím. Tak proč kvůli tomu vůbec
pouštět osciloskop?
A ve velké většině těch ostatních případů, kdy fakt chci něco vidět, tak
na to použiju spíš logický analyzátor.
Mám už dobu digitální, a tak většina toho, co dělám, je zajímavá na
digitální úrovni.

Nevím, co mají lidi s umíráním baterek.
Snad kromě mobilu jsem v ničem LiIon baterku neměnil.
A i v tom mobilu většinou jen proto, že už byla kapacita příliš malá.
Asi už bude menší i u toho osciloskopu. No a? Tak ho prostě nabiju častěji.
Případně při delším měření jedu s adaptérem.

PL