FVE dotaz, kolik dnes davaji panely kdyz je pod mrakem, nebo prsi ? % z maxima .

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 7 12:05:01 CEST 2024

dekuji vsem za odpovedi. neco mezi 5 - 10% bude tedy jistota. prilepi se
k tomu klimoska, jako ze luxus zdarma, kdyz bude svitit naplno :-)
jeste dotaz. kam se aktulane chodi pro kvalitni FVE panely s dobrym
pomerem cena/W ? aby si clovek udelal predstavu o cene.
bez dotace samo.
t.