Re: JAk počítat vnitřní odpor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 6 16:19:10 CEST 2024

Ty Lidl nabíječky jsou chytré, takže po nabití baterku odpojí a už do ní
nic neteče.
V Lidl baterkých (hloupých, ne těch Smart s BT) je nějaký procesor AVR.
A ten se asi snaží tu baterku průběžně srovnávat.

Tak i mimo nabíječku se vždy po pár vteřinách probudí, případně cvakne
balančním odporem, a zase usne.
Ale asi je to napsané celkem dobře,protože ani za celou zimu napětí
baterky moc nespadlo.
Nevím o kolik, ale když jsem je dal před použitím do nabíječky, tak se
donabily během několika minut.

Docela by mě zajímalo, jestli si umí samy spustit nabíjení, pokud by na
nich samovybíjením spadlo napětí a byly by zastrčené v nabíječce.

PL