Re: JAk počítat vnitřní odpor

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 6 15:57:55 CEST 2024

tak ostatni naradi doma(jen modrej bosch) se porad nejak pouziva.
pokud bych tu hecht baterku i jen vyndal a vratil do nabijecky, tak by
si napeti zjistila a vse ok. staci i jen tu nabijecku vytahnout z
elektriky a zase zastrcit. coz muzou resit spinaci hodiny, co jednou za
tyden "resetnou" nabijecku.
takova blbost a takovej moznej pruser z toho :-)
t.