Re: JAk počítat vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 15:47:52 CEST 2024

Naprosto souhlasím a také mi to tak JKBMS dělá.

Naivně jsem myslel, že "hecht" není úplný aušus. Mám sekačku FloraBest a
k ní dva akumulátory 40V a pak různé nářadí Parkside na aku 20V. Všechny
zůstávají v nabíječkách a nikdy se nic nestalo. Jedna Parkside umí přes
bt komunikovat a když se nabije, hlásí, že proud je 0. A napětí neklesá.
Ale možná že jednou za mnoho dní ji chvilku dobíjí, ale to si nevšimnete.

Martin Záruba