Re: JAk počítat vnitřní odpor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 6 14:45:24 CEST 2024

Co to prosím je za baterku?
Hlavně jakou kapacitu článků to má?

Nějak mi nesedí ty 2 odpory 0.5W a vybíjecí proud 0.5A.
Nebyl myšlen proud, který udělá ztrátu 0.5W, tedy na LFP článku něco
kolem 150mA?

Jestli to samovybíjení je opravdu takové, že v historicky krátké době
dokáže články podbít,
tak je to opravdu "povedený" kousek HW.
Ale když jsem viděl ten nejznámější Pylontech, tak už se nedivím ničemu.

Díky.
PL