Re: JAk počítat vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 13:57:28 CEST 2024

To je ale docela humus. Mě to nedalo a zkusil jsem, (jen nastavením) co
udělá JKBMS, když napětí článku bude nižší, než povolená hodnota PRO
PROVOZ bms:

1) Odpojí zátěž

2) Zapiští

3) Počká nastavenou dobu

4) Zhasne ledka "provoz"

Odebíraný proud z baterie je 0.2mA. To by i ten 37Ah článek vydržel
hooooodně dlouho.

Ani obnovení napětí to nenahodí, musí se stisknout tlačítko Start. Pak
povolí nabíjení a začne balancovat. Obvykle se to chytí i když nenabíjí
(není čím), protože jde také nastavit jak dlouho musí podpětí trvat, aby
přešel do spánku a mezi tím ten článek dobije z jiných..

Martin Záruba