Re: JAk počítat vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 14:52:14 CEST 2024

Sice Pylontech neznám, ale zřejmě to je ničemností BMS, která jej
"dorazí". Mám zkušenost, že u LiFePo je samovybíjení zcela zanedbatelné.
U LiIon to je zřemě podobné, alespoň co mohu soudit podle sekačky, která
přes zimu ztratila 2% z nabití. Ale akumulátor byl vypnut mechanickým
vypínačem (nejde jednoduše vyndat).

Martin Záruba