Re: JAk počítat vnitřní odpor

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 6 09:08:35 CEST 2024

Kvůli balancování to asi stačí, zvlášť když jsou to tak malinké články,
které mají jen 37Ah. To je docela bída... 37Ah x 300 V = 10kWh.

Myslím, že jste udělal dobře. Na horním konci můžete dobít i ty, co
ještě nebyly nabité a především na dolním konci pomoct tomu nejslabšímu
článku. Výsledkem bude, že získáte větší kapacitu při menším opotřebením
článků, protože nemusíte jít tolik do krajních mezí.

Když jsem plánoval udělat balancer, chtěl jsem aby zvládl 20A. To při
200Ah není nic moc. Jenže pak čas a především problém s měřením napětí
článků způsobil, že jsem koupil JKBMS. Umí 1A a celkem to vyhovuje. Ale
zbytečně odpíná v době, kdy v některých článcích ještě je eenrgie.

Martin Záruba