ludske rozhrania, zaujimave citanie

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Květen 5 11:08:39 CEST 2024

Dobrý den,

No, to máš pravdu. Já jsem to nainstaloval asi před 3/4 rokem, myslel jsem,
že to budu používat. Sice mi to tady nějak běží, ale když chci něco aby to
běželo bez problémů, a tak, jak si představuju, tak to raději udělám vedle
na linuxovém serveru v Pythonu, a zobrazují si to v Grafaně.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora