ludske rozhrania, zaujimave citanie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 5 04:49:53 CEST 2024

No právě proto jsou ty ženské na testování dobré.
Když to pochopí starší ženská, tak to UI bude asi navrženo dobře.

Home Assistant (myslím jeho konfiguraci) jsem tedy nepochopil ani já.
Různá menu občas svisle občas vodorovně, nelogicky (podle mě) rozdělená
nastavení do různých sekcí, míchání klikacího nastavování s psaním v
YAMLu atd.
Navíc všechno různě zatemněno tím, že na něco musí být extra modul, na jiné
věci ne, na něco kontejner v Dockeru a něco ne, prostě peklo na steriodech.

PL