koroze medeneho vymeniku

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Květen 3 10:41:25 CEST 2024

Ve všech případech by určitě pomohla titanová anoda trvale napájená z malého zdroje. Ta na sebe bludný proud stáhne, stejně jako polarizovaná drenáž, ale na rozdíl od té je ta elektroda věčná.
Lubor
PS ve skutečnosti je to titan s nějako vrstvou, možná platiny?
 > Od: "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>
 > Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
 > Datum: 03.05.2024 10:14
 > Předmět: RE: koroze medeneho vymeniku

Ještě dovětek. Výměník voda-voda. Já tam začínám větřit ten problém se zemněním. Možná tam někde, nějak budou téct proudy „tou vodou“ a právě tím se bude ta měď elektrochemicky rozpozštět. Tak asi jako u mě. Ale jak to měřit???
Míra