Jak merit supercapy? A co s nimi?

Čtvrtek Květen 2 19:56:02 CEST 2024

Asi zalezi na typu, ted testuju nejake 3.3F/3V mam 2 v serii na 3,3V a
ty maji povolene proudy stovky mA i jednotky A podle kapacity...
Predpokladam, ze se to bude nejak balancovat samo stylem, ze cim vyssi
napeti, tim vetsi samovybijeni...
Docela dlouho se formatujou a maji i pak vyznamne samovybijeni, v
podstate je to na par dni. Zase stoji par korun, docela by me zajimalo,
jestli existujou ruzne technologie nebo to jen ruzni vyrobci ruzne vyladi...