Re: OT Re: Síla konference ( Bylo Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 1 23:18:32 CEST 2024

Nechtít odpověď na nezodpověditelnou otázku. Jako například:
- jak sestrojit perpetuum mobile
- jak provést kvadraturu kruhu
- jak pochopit ženskou
- jakým koeficientem násobit proud LED aby svítila polovičním jasem,
když není známý typ LED, vlastnosti pozorovatele, okolní světelné
podmínky, barva LED a mnoho dalšího parametrů
- atd.

;-)

PL