Re: OT Re: Síla konference ( Bylo Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 1 22:59:50 CEST 2024

OK, jakou jsem měl za začátku napsat kouzelnou formulku, aby ti všichni
věděli s naprostou jistotou, že jsem si toho vědom, tedy aby místo tý
nevyžádaný smrště, přišlo jen těch několik odpovědí, kterých jsem se
nakonec dočkal?

(že bych si místo toho třeba přečet sousední téma o elektromobilech, na
který nezbyl čas)

PH