Re: OT Re: Síla konference ( Bylo Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 1 14:32:24 CEST 2024

Nojo, no.
Když se Vám všichni různými slovy a z různých pohledů snaží vysvětlit,
že dané zadání nemá univerzální řešení, ale Vy neustále trváte na tom že
určitě ano, tak pak to tak může dopadnou.

;-)

PL