Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Středa Květen 1 09:35:33 CEST 2024

No ono to sycení záleží na kvalitě plechů. Pro orientované materiály
(plechy válcované za studena, dlouhé krystaly ve směru válcování) se
dává až 1,5 T. Protože ty plechy pak mají v kolmém směru výrazně horší
vlastnosti, nedělají se z nich EI jádra. Jen toroidy, C jádra a unicore.
Snížením sycení se pak dostanete do lineárnější oblasti a jádro nemá tak
velké rozptylové pole. Což by třeba u toroidů nemělo vadit, ale tam je
zase problém s tím přesycením při zapnutí a to se dá sníženým sycením
taky omezit.

Anděl