Re: Elektromobily - obousměrné DC nabíjení a vše kolem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 1 14:24:05 CEST 2024

Je to zvláštní.
Podle dokumentace je další HDO přijímač uvnitř toho 4Q elektroměru.
Ale co jsem viděl, tak všude jim to nastavili tak, že doba spínání pro
NT je fixní.

Pro mě osobně celkem dost nepochopitelné.
Když už existuje aspoň nějaká možnost řízení spotřeby, tak ještě i to
málo zazdít...

PL