Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Květen 6 12:07:09 CEST 2024

Tak cena tajná není. Právě jsem pokusně objednal tři kusy od firmy,
která na mně udělala nejlepší dojem a zároveň byla víceméně nejlevnější
ze tří firem, které mi nabídku poslaly. Další dvě firmy na mojí poptávku
nereagovaly vůbec.
Cena EI transformátoru v audio kvalitě se stíněním, sníženým sycením
atd. atd. vychází na 720 Kč bez DPH. Což není úplně málo, ale je to méně
než jsem čekal.

Zdraví PavelK