Re: Obdélníkové pixely

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červen 28 16:59:20 CEST 2024

Zdravím,

děkuji všem, asi to budeme muset udělat opravdu tak, nakreslí a smrskne.
Řešení se mi moc nelíbí, že to nebude na celé pixely, ale u poměrně malého
displeje s rozumným DPI to snad nebude vadit.

Viditelná plocha je 154x86 mm, rozlišení 1024 x 600.

Pro zajímavost je to ovládací panel do místnosti, vyrábí se toho hodně,
napřed tam a byly 2 knoflíky a LED, pak kapacitní tlačítka a více LED, pak
dotykový displej 2,8" a nyní  7". Jak typické :-) Ale koncoví zákazníci to
tak chtějí. Nicméně grafika, kterou pan grafik navrhl, je pěkná a přitom
přehledná, pohrál si s tím opravdu hodně. Takže bych mu to nerad
hardvarem nějak zplacatěl....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby