RE: Obdélníkové pixely

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 28 17:06:12 CEST 2024

Ideálně, kdyby grafik pracoval ve vektorech, to by pak bylo zcela „beze ztráty kytičky“, a pokud ne, stačí, aby grafiku dodal ve vysokém rozlišení a pak se smrskla v požadovaném poměru na rozlišení displeje. Algoritmy grafických editorů to zvládnou vizuálně perfektně.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, June 28, 2024 4:59 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Obdélníkové pixely

Zdravím,

děkuji všem, asi to budeme muset udělat opravdu tak, nakreslí a smrskne. Řešení se mi moc nelíbí, že to nebude na celé pixely, ale u poměrně malého displeje s rozumným DPI to snad nebude vadit.

Viditelná plocha je 154x86 mm, rozlišení 1024 x 600.

Pro zajímavost je to ovládací panel do místnosti, vyrábí se toho hodně, napřed tam a byly 2 knoflíky a LED, pak kapacitní tlačítka a více LED, pak dotykový displej 2,8" a nyní  7". Jak typické :-) Ale koncoví zákazníci to tak chtějí. Nicméně grafika, kterou pan grafik navrhl, je pěkná a přitom přehledná, pohrál si s tím opravdu hodně. Takže bych mu to nerad hardvarem nějak zplacatěl....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com<mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby