Re: Obdélníkové pixely

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červen 28 16:29:37 CEST 2024

No a kdyz kresli na podklad 1024 x 771, a pak to resizuje nejakym
chytrym algoritmem na 1024 x 600, tak se to zhnusi moc? Tohle resizovani
se da delat kde cim - gimpem, photoshopem, imagemagickem apod. Vzdy je
na vyber vicero algoritmu.

Jak vlastne vychazeji X,Y dpi toho displeje, mate presny rozmer stran v
mm (jen pixely, bez okraje)?