[OT] vybuch foovoltaniky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 27 00:18:42 CEST 2024

Kdysi dávno jsem ten díl viděl.
Pokud si právně pamatuju, tak sami byli překvapení tím, jak strašně
dlouho to trvalo, než to něco udělalo. Kolik energie do toho museli nacpat.

Souhlasím, že je to jedna z oblastí, kde nějaký ochranný prvek navíc
nezaškodí.
Jak jsem psal, já jich tam mám zřetězených 5.
I když to tak nějak vyšlo samo. Ne že bych byl takový paranoik. Ale když
už tam jsou, tak dobře.

PL