[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Červen 27 01:13:39 CEST 2024

No, já se hlavně divím tomu, že u bojleru ta nádoba nemá nějaký
bezpečnostní prvek v samotné konstrukci, který by rupnul dřív než to
bude mít fatální následky.
Něco jako bezpečnostní místo, kde je záměrně oslabená stěna nebo něco
podobného. V tom smyslu, že pokud se v bojleru začne voda vařit, tak se
vršek rozloupne a přetlak uteče.

Zdraví PavelK