[OT] vybuch foovoltaniky

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 26 23:56:54 CEST 2024

Zdravím,

mám dojem, že kdysi populární seriál "Mythbusters" (Bořiči mýtů) dělal v
tomto smyslu nějaké experimenty a bouchalo to docela dost. Rozhodně tím
dokázali spolehlivě rozložit na prvočinitele takový ten americký dům, co
se staví z překližky a spojuje se nastřelovací sešívačkou.
Nevím, co by to udělalo u zděného domu, ale každopádně mně tahle debata
přiměla k zadumání a úvahám na téma, jestli bych neměl ten 35 let starý
pojistný ventil u bojleru na chalupě raději pro jistotu vyměnit.

Zdraví PavelK