PicKit3 - error

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 19 10:04:25 CEST 2024

[preposielam]

Ahoj,

po ustupe vsetkej frustracie z PK3 ma este napadlo zamenit USB port. Mam v
pocitaci kartu s dvoma USB portami a s nou ten PK3 nechodi korektne. Ked
som kabel zastrcil do standartneho portu na mainboarde, tak PK3 sa
rozbehol...  A veselo programuje dalej. Ako pokial sa pamatam, tak pred cca
tromi mesiacmi mi fungoval aj v tej USB-karte. Medzicasom sa ale
dvakrat updatovali windows, MplabX IPE sa updatovala tiez a co sa stalo s
PK3, to naozaj netusim. Co sa pomenilo na drivery USB-karty to neviem, fakt
ale je, ze karta je USB3.2 Gen1 a programator PRESTO funguje s kartou bez
problemov. To je ale asi najskor este USB 1.1 mozno USB 2.0. Naozaj neviem
co sa pokazilo v systeme. Ale hlavne, ze to uz funguje. S PRESTOm som nikdy
taketo problemy nemal, to je posledna zachrana, ked zlyha PK3.
Andrej

he he, právě jsem se vrátil z dílny a hrál podobnou hru.
Někdo ode mne chce něco v PIC12F629. S překvapením jsem zjistil jejich
cenu. Nechce někdo odkoupit mé zásoby?

A k tomu pickit - člověk docela zapomene na ty tahy, jako že nejprve
připojit, pak zapnout napájení z pickitu, nebo naopak. Takže jsem taky
prošel všechny chybné postupy.
A proto ti radím - nevzdávej to.