PicKit3 - error

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 18 21:45:38 CEST 2024

he he, právě jsem se vrátil z dílny a hrál podobnou hru.
Někdo ode mne chce něco v PIC12F629. S překvapením jsem zjistil jejich
cenu. Nechce někdo odkoupit mé zásoby?

A k tomu pickit - člověk docela zapomene na ty tahy, jako že nejprve
připojit, pak zapnout napájení z pickitu, nebo naopak. Takže jsem taky
prošel všechny chybné postupy.
A proto ti radím - nevzdávej to.