PicKit3 - error

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 18 21:01:14 CEST 2024

[preposielam]

Ahojte,

tak som dnes z dlhej chvile chcel rozchodit programovanie PIC18F47k42 v doske teplomera. Plny elanu som vytiahol PK-3, zastrcil do patice novy mcu a pustil command read eeprom. Mierne ma zaskocila chybova hlaska PK3 - Invalid command response; Connection failed. PK3 poslal 0x63 a prijal 0x3F.

Podobne to bolo aj s mcu 16f874 a 16f628A. Len v tomto pripade sa posielal 0x26 a prijal 0x3f.

Na pinoch ICSP_CLK a ICSP_DATA mam dva ochranne odpory raz 22R a raz 100R. Myslite ze to moze byt nimi? Este asi 3 mesiace dozadu ten PK3 s 22R chodil uplne bez problemov.

Rad by som sa spytal, ci mam zacat setrit na PicKit5 alebo rovno FORTE a vykaslat sa na programatory MCHP... Neviem, co ma bude stat menej nervov a penazi. Stravil som s tym cely den a vysledok nula nula nic... Akurat mi to zobralo veskeru naladu a elan do bastlenia.

Dakujem za odpovede a nazory.

Andrej