Modem Huawei

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Červen 18 08:45:32 CEST 2024

Nechcem sa vás dotknúť, ale kde je asi vyrobený ten Mikrotik (viem, routeros pochádza z Lotyšska) :-)
Na vkladanie a vyberanie karty odporúčam https://mikrotik.com/product/hap_ax_lite_lte6#fndtn-specifications :-)

PS: či je naozaj blokovaný, by som otestoval s ľubovolnou inou kartou s aktívnym internetom
robo