PicKit3 - error

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červen 19 13:41:03 CEST 2024

Já mám takovou nepotvrzenou utkvělou představu, že PK3 je citlivej na napájení. Teda zejména pokud programuje staré procesory (PIC16F6xx). Proto někdo dokonce doporučoval mu snížit napětí pro procesor na 4,75V. Ale potvrdit to nemohu. Posledních 10 let jsem tyhle procesory omezil a u nových si dávám záležet, abych je dokázal programovat v aplikaci a napájené z aplikace.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 6. 2024 10:09:01
Předmět: Re: PicKit3 - error
[preposielam]

Ahoj,

po ustupe vsetkej frustracie z PK3 ma este napadlo zamenit USB port. Mam v
pocitaci kartu s dvoma USB portami a s nou ten PK3 nechodi korektne. Ked
som kabel zastrcil do standartneho portu na mainboarde, tak PK3 sa
rozbehol...  A veselo programuje dalej. Ako pokial sa pamatam, tak pred cca
tromi mesiacmi mi fungoval aj v tej USB-karte. Medzicasom sa ale
dvakrat updatovali windows, MplabX IPE sa updatovala tiez a co sa stalo s
PK3, to naozaj netusim. Co sa pomenilo na drivery USB-karty to neviem, fakt
ale je, ze karta je USB3.2 Gen1 a programator PRESTO funguje s kartou bez
problemov. To je ale asi najskor este USB 1.1 mozno USB 2.0. Naozaj neviem
co sa pokazilo v systeme. Ale hlavne, ze to uz funguje. S PRESTOm som nikdy
taketo problemy nemal, to je posledna zachrana, ked zlyha PK3.

Andrej