Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 18:50:47 CEST 2024

Já jsem ale někde četl, že ty informace o rychlosti pohybu v jednotlivých
úsecích se kupují rovnou od mobilních operátorů, neni  tedy potřeba,aby měl
někdo zapnutou navigaci. Ten můj původní dotaz ale směřoval trochu jinam:
1. Existuje nějaká sofistikovanější metoda , než to ohodnocení hran  grafu
? Pochopil jsem, že asi ne,
2. Kde probíhá ten výpočet optimální trasy pro konkrétní auto , na
serverech Seznamu nebo  v mém mobilu ?
Tady si pořád nejsem jistý odpovědi. Je fakt, že když skutečně naviguji,
tak se mobil hřeje podstatně víc, než když jen zobrazuje mapu a polohu
auta, aniž by byl cíl zadán