Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 14:41:56 CEST 2024

Ne, to není v souladu s logikou. Logika říká, že za posledních XY minut
tou dálnicí projelo XY aut a trvalo jim to XY minut. Pokud mám
optimalizaci na čas, tak je to jediné kritérium. Pokud tam přijedeš a
pojedeš 110, tak jen posuneš na dalších XY minut tu statistiku dolů.

V některých časech dokonce waze "neořezávalo" na MPR, to byl rozdíl mezi
wace a google maps. Takže když někde dost aut projelo 150, tak si tam
prostě napsal čas za 150 a hotovo. Jestli to platí dnes, to nevím.