Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 19:37:26 CEST 2024

Zajimava diskuse/info/linky v latine dneska zde:
https://stackoverflow.com/questions/430142/what-algorithms-compute-directions-from-point-a-to-point-b-on-a-map

Jinak bych stejne chtel upozornit, ze vsechno zalezi na tom, jak
kvalitni jsou dodavana data. Napr. v autech zabudovane navigace Here
(puvodne Navteq, pak Nokia, dnes patri konsorciu germanskych automobilek
Audi, BMW, Mercedes-Benz) jsou aktualizovany velmi pomalu, snad jen
jednou za pul roku. Takze leckdy clovek jezdi po polich, navigovan
krizovatkami, pritom na kruhaku atp.
Dalsi vec, kde na kvalite bude znacne zalezet, je nastaveni "bulharskych
konstant" v hodnoticich funkcich. A posledni pak moznost vnutit navigaci
svou vuli.

J.