Re: Zajímavě probíjející kanálek

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 10:06:05 CEST 2024

Ten "nezavisly zdroj" moze byt distribuovany.
Napr. pri prerusenom PE niekde v prizemi stupacky sa do "koncovej casti" PE
dostava napatie cez viacere filtracne kondenzatory vstupnych filtrov
zariadeni.

Preto som navrhoval najst na vstupe budovy hlavnu uzemnvaciu pripojnicu a
testovat po budove PE voci docasne natiahnutemu meraciemu drotu do HUP-ky.

Mozne zabavky su aj napr. ze niekto vyuzil kanalizacnu stupacku v bytovke
ako vhodny "kanal" na natiahnutie napajania, alebo anteny od seba z bytu
niekam na strechu a izolacia uz neizoluje...
Zvisla kanalizacia  je obycajne vytiahnuta na strechu ako odvetravaci
kanal...

Dodo

št 13. 6. 2024 o 9:41 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):