RE: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červen 13 09:08:58 CEST 2024

Pouziva sa napriklad na horach. Ale to nie je uplne bezne pouzitie.
A online je tu dokonca nezelany. signal je vacsinou ziadny alebo slaby a
vybijat si bateriu v mobile nie je uplne najlepsie.

j.

________________________________
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Aleš Filip [konference na afilip.cz]
Sent: Thursday, June 13, 2024 9:04 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Ahoj,

 Já si myslím, že offline navigaci už nepoužívá skoro nikdo. Podle mě programy typu Sygic moc lidí nepoužívalo ani předtím. Sygic byl docela drahý, aktualizace placené. Cracknutou verzi běžný uživatel nainstalovat nedokázal. Takže kdo potřeboval navigaci, tak si koupil jednoúčelovou krabičku typu TomTom, apod. Waze nainstaloval každý, měl okamžité online informace o zácpách, policistech, radarech, apod. Já když jedu na nějakou delší trasu, tak si Waze pouštím i když tam trefím. Jenom kvůli tomu upozorňování na překročení rychlosti, hlídkách, atd.

--
Aleš Filip
http://www.afilip.cz

Původní zpráva od Zuffa Jan:

DD,

U nas v praci vsetci.
Offline navigacia uz uplne stratila zmysel v beznom pouzivani.

J.