Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Aleš Filip konference na afilip.cz
Čtvrtek Červen 13 09:04:45 CEST 2024

Ahoj,

  Já si myslím, že offline navigaci už nepoužívá skoro nikdo. Podle mě
programy typu Sygic moc lidí nepoužívalo ani předtím. Sygic byl docela
drahý, aktualizace placené. Cracknutou verzi běžný uživatel nainstalovat
nedokázal. Takže kdo potřeboval navigaci, tak si koupil jednoúčelovou
krabičku typu TomTom, apod. Waze nainstaloval každý, měl okamžité online
informace o zácpách, policistech, radarech, apod. Já když jedu na
nějakou delší trasu, tak si Waze pouštím i když tam trefím. Jenom kvůli
tomu upozorňování na překročení rychlosti, hlídkách, atd.

--
Aleš Filip
/http://www.afilip.cz/

Původní zpráva od Zuffa Jan: