Re: OT: Navigace v autě a grafice struktury

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 11:08:35 CEST 2024

No tak jsem skoro nikdo. K tomu kolik lidi ho pouziva ted nebo 'predtim' se
nebudu vyjadrovat, protoze data nemam a co si myslim je nepodstatne.
Co vsak vim je, ze jsem ho pred mnoha lety koupil asi za 20 eur za celou
evropu do sveho prvniho android telefonu (a to bylo hodne davno, jeste
nejaky android 4?) kdyz mi odesla krabicka. Licence je dozivotni (at uz to
znamena cokoliv), kazdopadne 4 aktualizace map do roka si porad stahuju
porad. Pak jsem si tedy jeste nekdy koupil v jine akci za podobnou cenu
cely svet.
K tomu Waze - verim, ze ted je uz to velmi dobry SW. Pred mnoha lety (vic
jak 10 urcite) si ho s velkou slavou kamarad nainstaloval, zaplatil si v
Italii mobilni net (za mnohem vic nez stal Sygic) a zajel si na jedne trase
asi 200km.... tak si teda uz s mensi slavou po navratu taky koupil Sygic.
Ale opakuju - davna historie a ted uz funguje dobre.
A ano, taky si Sygic poustim i na trasy tady v okoli 10-20km, ktere jsem
schopen jezdit 'se zavrenyma ocima', protoze ac je to offline navi, tak v
pripade dostupnosti netu zobrazuje informace o zacpach, radarech,
nechodach, .... Bez netu pouze radary 'nastalo' samozrejme...
Takze asi tak... At si to kazdy udela jak chce, ja osobne preferuji Sygica
uz kvuli tomu jak se (hodne prilezitostne) dostanu do statu, kde internet v
mobilu nemam...
BR,
Marek