Re: ohřev měniče Goodwe

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 12 09:32:13 CEST 2024

Dobrý den,

já mám taky ten 10 kw měnič Goodwe a panely 6kW peak.  Měnič je spodní
hranou 70 cm nad podlahou a nad ním je šikmý strop, střední vzdálenost
horní strany měniče od šikmého stropu  je taky asi 70 cm.  I při plném
výkonu z panelů se dá na horní straně měniče udržet ruka, odhaduji teplotu
na cca 55° C.  Místnost je v podkroví , asi 12m2 , to generované teplo je
znát, někdy nad tím měničem otvíráme střešní okno.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com