Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Středa Červen 12 08:04:44 CEST 2024

Ze site doma je to ale taky o dost levnejsi, i bez FVE.
Kazdopadne by to chtelo zapocitat opotrebeni baterky, to by me zajimalo,
kolik to tak v realu vychazi na kWh... Vubec jsem nenasel nejake
informace o zivotnosti baterek v ruznych modelech, jen, ze to obecne
neni problem a je zbytecne si s tim delat starosti ;-)