Re: Alternativní zdroj energie, bylo [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Pondělí Červen 10 08:15:57 CEST 2024

U tech spalovacich motoru by byl problem servis a zivonost, kdyz se
podivate na motohodiny, tak byste furt menil olej, filtry a obrok delal
generalku...
A pri 500W vykonu bych tipoval rpodukovane teplo spis na 2-3kW, ucinnost
byva tak 27%, u malych motoru pravda asi min. Nakonec se bavime o
motorku odpovidajicimu mensimu krovinorezu a i ten ma vykon pres 1kW tusim.