Ako odsimulovat v LTSpice

Josef Kopal wilddreams na gmail.com
Sobota Červen 8 12:39:49 CEST 2024

Zdravím,

Obecně Spice a všechny jeho klony pracují s NETLISTem, který popisuje
vazby součástek a jejich vlastnosti. Můžete svojí odporovou síť
považovat za komponentu a scriptem vygenerovat její netlist. Potom
zadefinujete vstupní a výstupní uzly a můžete k tomu vytvořit symbol a
chovat se k tomu jako k jakékoli jiné součástce. Na netu je spousta
dokumentace.
https://www.allaboutcircuits.com/textbook/reference/chpt-7/example-circuits-and-netlists/´
. Výhoda je, že netlist potom můžete vnutit téměř libovolnému spice
simu ...

S pozdravem
¨
JKP