Ako odsimulovat v LTSpice

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Červen 10 14:00:55 CEST 2024

tak sa to podarilo.

Hodnoty rezistorov som rucne zadefinoval ako parameter, muselo sa urobit
raz pre kazdy rezistor (tu je to valRs2, 3, 96...). Zvysok je teplotna
zavislost od samoohrevu, ktora sa riesi behavioralnym zdrojom

R={valRs2}*(1+V(temp_change_Rs))

potom som includol textovy subor

.INCLUDE resistor_values.txt

a tento textovy subor generujem scriptom v pythone. Tam mam definovane
nominalne hodnoty, rozlozenie, toleranciu atd.

.PARAM valRs1 9998.947
.PARAM valRs2 9999.920
.PARAM valRs3 9999.481
.PARAM valRs4 10000.837
.PARAM valRs5 9998.978
.PARAM valRs6 9999.360
.PARAM valRs7 10000.166
.PARAM valRs8 10001.898

Je to do nizkosumovy diferencialny zosilnovac do mikrovoltmetera, ktory
ma kompenzovane CMRR a samoohrev rezistorov. Teraz to nakreslit v
KiCade, zrealizovat a charakterizovat 🙂

b.