Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pátek Červen 7 20:32:40 CEST 2024

Tak to nevím, jak by se tyhle páječky chytaly na těch mých deskách v
polarizovaných drenážích, kde je 70 um měď, z jedné strany připájený Cu
pásek 4x20 mm a na druhé straně proti němu deska osazená SMD.
Horkovzduch stačí jen s pořádným předehřevem, jinak nemá šanci. Kde je
jen laminát bez mědi, udělal bych tam černý flek a součástka hned u toho
se nehne. ERS50 to zvládne, ale ohřeje jen jeden vývod součástky. Takže
nezbade nic jiného, než ten předehřev.

Anděl