Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červen 15 10:31:28 CEST 2024

No jo, ale ty sou velký, drahý + maj krátkou a silnou šňůru.
Jediný + je ta průhlednost.

To už bych radši přidal 30 %, nakoupil TS101 a udělal rozvod 24 V.
Tam bych jako hlavní problém očekával krádeže. Líbil by se mi nějakej
alternativní firmware, že když napájení není třeba 24,6 +/- 0,3, tak
autodestrukce:-)

PH