Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Červen 7 12:56:14 CEST 2024

mne Metcal spajkovacka odhalila, ze som v polovici baraku nemal
pripojene PE :-) Pri zapnuti PE fault, rozoberem zasuvku a drat
nepripojeny. A nasledne som zistili, ze dva PE mostiky v rozvadzaci
neboli spojene. Elektroinstalacia samozrejme presla riadnou francuzskou
reviziou.