Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 19:40:16 CEST 2024

Myslel bych si, že na zůstatkové energii v baterce nezáleží.
Pokud test nastartujete při dosažení nabíjecího napětí (tedy řekněme
3.45V nebo na kolik nabíjíte), tak pak už jen sumujete energii dovnitř a
energii ven.
Ukončení testu opět při dosažení nabíjecího napětí.
Pokud při startu a na konci testu bude i teplota podobná, tak by to mělo
být dost přesné.
Jenom to chce odečíst energii, spotřebovanou na ztrátové balancování.
Pro mě z toho plyne, že nesmím zapomenout v těch svých modulech BMS (až
vzniknou) tu ztracenou energii sumovat.

PL