Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 19:21:30 CEST 2024

No ale jak počítáte kolik v článku zůstalo?

Co myslíte, že je na té metodě špatně? Nenapadám, co jste napsal, jen
bych rád věděl, proč Vám připadá, ž výsledek nadhodnocuje? Údaj Dodané a
Získané se stále sumuje, takže význam zůstatku stále klesá. A pak už je
to jen prostý podíl.

Jinak ty vzorky mám po vteřině.

Martin Záruba