Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 19:09:54 CEST 2024

96,5% je velmi dobrá účinnost.Osobně si myslím, že ta metoda co jste popsal
nebude úplně přesná a tu účinnost nadhodnocuje. Vycházím z obecných
průměrných účinností. Já dělám takový hodně dlouhodobý test na 18650
článku, který cyklicky nabíjím a vybíjím, ale jen v malém rozsahu kapacity
článku. A dlouhodobě mi tam vychází nějakých 73%.  Vybíjím a nabíjím
konstantním proudem, ale vzhledem k měření napětí jen 1x za minutu a
počítání dodané energie v závislosti na čase si dovolím troufnout že ta
metoda nebude bůh ví jak přesná.