Re: [OT] Elektromobil - dojezd v závislosti na rychlosti

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 6 16:34:46 CEST 2024

To je velmi logický závěr. Byl jsem překvapen, jak ztráty stěhováním
iontů jsou malé. Já odhadoval účinnost baterie FVE na 95%. No a teď asi
týden měřím dodanou, získanou a zůstatkovou energii. Na DC to jde docela
snadno. Je to ještě moc krátká doba, ale výpočet zatím vylezl na 96,5% a
údaj stále stoupá.

Martin Záruba